بهترین راهکار های سرویس و تعمیر پکیج در شروع فصل سرما
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

بهترین راهکار های سرویس و تعمیر پکیج در شروع فصل سرما

یکی از رایج ترین لوازمی که برای ایجاد گرما در منازل و محل کار استفاده می شود ، پکیج یا شوفاژ دیواری است. استفاده از پکیج یا شوفاژ دیواری به فضای زیادی نیاز ندارد. پکیج امنیت بالایی دارد و برای هر واحد مسکونی به صورت اختصاصی به کار می رود.

یکی از دلایلی که مشتریان را ترغیب به استفاده از این محصول می کند این است که پکیج یا شوفاژ دیواری دارای  راندمان انرژی مناسبی است و در نتیجه  در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند.

از نکات مهمی  که در استفاده از انواع پکیج باید رعایت شود، توجه ویژه به شرایط  و استاندارد نصب انواع  پکیج می باشد. در نظر داشته باشید که پکیج های فن دار حتما باید در محیط بیرونی منزل مثل تراس نصب شوند و پکیج های بدون فن مناسب نصب در محیط داخلی مثل آشپزخانه می باشند، که رعایت استاندارد نصب طبق دستورالعمل و استانداردهای شرکت سازنده بسیار مهم و حیاتی است زیرا منوکسید کربن تولید شده توسط انواع پکیج بسیار خطرناک می باشد و باید به نحو استانداردی تخلیه شوند از آن گذشته نحوه نصب اصولی و استاندارد پکیج در کارکرد ،راندمان و طول عمر مفید آن نیز تاثیر بسزایی دارد.

پکیج دیواری می تواند با روشهای مختلفی سبب گرم شدن منزل یا محل کار شما شود ، روشهایی از جمله گرمایش از طریق رادیاتور ها، سیستم گرمایش از کف،استفاده از داکت اسپیلت،استفاده از فن کویل وغیره و همچنین می تواند آب گرم مصرفی را با سرعت زیاد در اختیار ساکنین قرار دهد.

حال با شروع فصل سرما خیلی ها نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج پیدا میکنند. می توان با دریافت راهنمایی به رفع برخی ایرادات جزئی پکیج مانند تنظیم فشار آب، نحوه هواگیری از مدار گرمایش و برخی ایرادات جزِیی دیگر پرداخت اما برای سایر سرویس ها حتما به یک متخصص و سرویسکار مجرب نیاز می باشد.

مراجعه به مرکز خدمات دکتر فنی با داشتن سال ها تجربه و نیروی متخصص در زمینه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی یکی از بهترین راهکارها جهت سرویس و تعمیر انواع پکیج می باشد.

تفاوت پکیج فن دار و بدون فن:

دو نوع پکیجی که اسم آنها در بازار زیاد شنیده می شود نوع فن دار و بدون فن می باشند که تفاوت هایی باهم دارند به عنوان مثال:

یکی از تفاوت های این دو مدل در قطر دود کش آنهاست ، قطر دودکش دستگاه بدون فن باید ۱۵ سانتی متر و ارتفاع آن حدود ۳ متر باشد، دودکش پکیج های دارای فن قطری در حدود ۶ سانتی متر دارد،

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع  استاندارد نصب آنهاست،همان طور که گفته  شد پکیج بدون فن حتما باید در فضای ساختمان باشد و پکیج های فن دار که فن آنها توانایی شوت کردن منوکسید را تا حدود 9 متر را دارند حتما باید بیرون از فضای سکونت نصب گردند.

 

تعمیرو سرویس پکیج بوتان

در سال ۱۳۷۲ گروه بوتان به عنوان اولین تولید کننده در کشور ایران شروع به کار کردند که در سال ۱۳۸۰ برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان با شرکت ایتالیایی قراردادی منعقد کردند.

به دلیل این که سرویس پکیج بوتان، سیستم جدیدی در ایران بود مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و توانست به خوبی مورد شناخت و معرفی قرار بگیرد و در حال حاضر توانسته است از جمله تولید کنندگان پیشرفته ترین انواع پکیج در ایران باشد

و طرفداران زیادی را نیز برای خود به دست بیاورد و بخش عمده ای از بازار تاسیسات را به خود اختصاص دهد ، این کمپانی پا به پای اروپا تغییراتی را در پکیج های خود ایجاد کرده است

که یکی از مزیت های آن داشتن مدل های متنوع برای شرایط گوناگون است ، این پکیج ها امروزه سیستمی فوق العاده برای گرمایش به حساب می آید.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کمپانی ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۷ به عنوان یک واحد ریخته گری شروع به کار کرد و با تولید رادیاتورهای آلومینیومی توانست در بازار جایگاهی برای خود به دست بیاورد و بعد از گذشت زمانی در سال ۱۳۸۰ شروع به واردات و سپس تولید پکیج‌های دیواری کرد.

در حال حاضر میتوان گفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بازار این صنعت در دست سرویس پکیج ایران رادیاتور و بوتان می باشد.

ایران رادیاتور توانسته است با تولید پیکیج‌های باکیفیت فروش عظیمی در ایران داشته باشد و در واقع میتوان گفت بعد از کمپانی بوتان، ایران رادیاتور دومین تولید کننده پکیج دیواری در ایران است.

راهنمای رفع ایرادات جزئی پکیج ایران رادیاتور و بوتان

  • در مرحله اول ، ابتدا کلید روشن و خاموش سیستم را چک کنید و سپس پکیج را در حالت روشن قرار دهید، در این مرحله ممکن است پکیج روشن نشود و در حالت خاموش باقی بماند که این ممکن است به دلیل خرابی محافظ برق باشد که شما باید محافظ برق را که دارای مشکل است از مدار جدا کنید و یک محافظ سالم را وصل کنید در غیر این صورت موارد تخصصی دیگری باید تست شوند.
  • در مرحله دوم باید از مناسب بودن فشارآب مطمئن شوید، ممکن است فشار بیش از حد کم باشد برای حل این مشکل شیر پرکن را باز کنید و صبر کنید تا فشار بالا برود، فشار مناسب و استاندارد برای پکیج بین ۱ الی ۱.۵ بار(bar) است.
  • در مرحله بعدی، ولوم شوفاژ را بالا ببرید و طرز کار شوفاژ در فعال نمودن شعله را بررسی کنید بعد از انجام این کار پمپ را بررسی کنید اگر پمپ دچار ایراد بود بهتر است سریعتر پمپ پکیج را سرویس کنید.
  • در مرحله بعدی فن و عملکرد آن را نیز بررسی کنید ، برای این که متوجه سالم بودن فن بشوید آن را به برق ۲۲۰ وصل کنید اگر فن پکیج با این جریان بدون مشکل کار کند، فن سالم است و مشکلی ندارد.

 

سخن پایانی

اهمیت دادن به سرویس های دوره ای پکیج شوفاژ دیواری موجب طول عمر بیشتر آنها می گردند.

اما مواردی که باید توسط سرویس کاران و مراکز ارائه دهنده خدمات تاسیسات سرمایشی و گرمایشی رعایت شود:

  1. سرویسکار مجرب و حرفه ای
  2. استفاده از قطعات اصلی
  3. استفده از تجهیزات مدرن و پیشرفته
  4. قیمت مناسب
  5. خدمات و گارانتی بعد از سرویس و یا تعمیرات پکیج

دپارتمان دکتر فنی ، اولین مرکز تخصصی خدمات و فروش قطعات آنلاین تاسیسات در تهران ، جدا از کسب امتیاز بسیار خوب در موارد بالا از کاربران خود توانسته با راه اندازی باشگاه مشتریان رضایت هرچه بیشتر مشتریانش را کسب نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر فنی مراجعه نمایید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.